چطور یک پیتزا قارچ و گوشت خوشمزه درست کنیم؟

پیتزا قارچ و گوشت چرخکرده خانگی

فهرست مطالب

 

پیتزا قارچ و گوشت از انواع غذاهای فست فود و بسیار خوشمزه و پرطرفدار است که به روش های متفاوتی تهیه میشود, در این مقاله طرز تهیه یکی از بهترین روش های طرز تهیه این پیتزا قرار داده شده است.

مواد لازم پیتزا قارچ و گوشت

گوشت چرخ کرده:   150 گرم

قارچ:   5 عدد

پیاز:  1 عدد کوچک

سوسیس معمولی یا بلغاری:   1 عدد

فلفل دلمه ای:  1 عدد کوچک

ذرت پخته:   نصف لیوان

پودر سیر, فلفل سیاه, آویشن:   به مقدار دلخواه

سس گوجه فرنگی:  به مقدار دلخواه

پنیر پیتزا: 1 بسته

 

 

بهترین طرز تهیه پیتزا قارچ و گوشت خوشمزه خانگی

قارچ را به صورت ورقه ای خرد میکنیم, فلفل دلمه ای را به صورت نگینی خرد میکنیم, سوسیس را به صورت حلقه خرد میکنیم و کنار میگذاریم.

ابتدا پیاز را رنده کرده و درون تابه با مقداری روغن تفت میدهیم سپس گوشت چرخکرده را اضافه میکنیم, نمک و فلفل سیاه را اضافه میکنیم و هم میزنیم تا گوشت چرخکرده مزه دار شود.

مقداری از قارچ خرد شده و فلفل دلمه ای را به مواد گوشت چرخکرده اضافه میکنیم و کمی تفت میدهیم سپس شعله را خاموش کرده و مواد پیتزا قارچ و گوشت را کنار میگذاریم.

 

پیتزا-قارچ-و-گوشت-ایتالیایی

 

در مرحله بعد خمیر پیتزا را درون سینی پهن میکنیم, میتوانید خمیر پیتزا را خودتان در منزل تهیه کنید (دستور تهیه خمیر پیتزا خانگی) با خمیر را به صورت آماده از فروشگاههای عرضه مواد غذایی فست فود تهیه کنید.

مقداری سس گوجه فرنگی بر روی خمیر میریزیم و در سطح خمیر پهن میکنیم, سپس مواد گوشت چرخکرده را بر روی خمیر میریزیم و پهن میکنیم تا همه سطح خمیر را پر کند.

 

 

سپس بقیه قارچها و فلفل دلمه ای, همچنین ذرت پخته و سوسیس را در تمام سطح خمیر پیتزا پخش میکنیم, در انتها پنیر پیتزا را اضافه کرده به طوری که کاملا سطح خمیر را بپوشاند.

فر را از قبل در دمای 180 درجه سانتی گراد گرم میکنیم, سپس سینی پیتزا قارچ و گوشت را درون فر به مدت زمان 30 دقیقه قرار میدهیم.

نکته آشپزی: برای کش دار شدن پنیر پیتزا در انتها مقداری آب بر روی پنیر اسپری کنید و سپس درون فر قرار دهید, همچنین برای برشته شدن روی پیتزا 1 الی 2 دقیقه گریل کنید.

 

5/5 - (5 امتیاز)

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا