رانی هلو خانگی بسیار خوشمزه به روش بازاری

رانی هلو با ماندگاری بالا

فهرست مطالب

 

رانی هلو یک نوشیدنی خوشمزه و خنک هست که در اکثر فروشگاهها یافت میشود, همچنین در اکثر کافی شاپها رانی هلو سرو میشود و طرفداران خودش را دارد, شما میتوانید این رانی هلو خوشمزه را به راحتی در منزل تهیه کنید و نوش جان کنید.

مواد اولیه رانی هلو

هلو بزرگ:  5 عدد

شکر:  1 استکان

آب سرد:  2 لیوان

زعفران دم کرده:  به میزان دلخواه

 

 

طرز تهیه رانی هلو خانگی با تکه های میوه هلو

ابتدا تمام هلو را درون قابلمه آب جوش ریخته و اجازه دهید تا 1 الی 2 دقیقه درون آب جوش بمانند,سپس از درون آب بیرون آورده و  پوست هلوها را بگیرید و آنها را خرد کنید.

تکه های هلو را درون قابلمه بریزید و دو لیوان آب و یک استکان شکر اضافه کنید, سپس قابلمه را روی حرارت قرار دهید و درِ قابلمه را بگذارید و اجازه دهید کامل بجوشد, بعد از اینکه چند قل زد کف روی رانی هلو  را بردارید و دور بریزید.

 

چطور-رانی-هلو-درست-کنیم

 

قابلمه را از روی حرارت بردارید و اجازه دهید خنک شود, برای اینکه رانی هلو, پالم دار شود, سه قاشق از مواد رانی را بردارید و کنار بگذارید تا در انتها با رانی هلو مخلوط کنید.

پوره رانی هلو را که سرد شده است, درون مخلوط کن ریخته, میتوانید برای خوش رنگ تر شدن رانی به آن زعفران اضافه کنید, سپس پوره را میکس کنید.

بعد از میکس درون لیوان ریخته و پالم هلو که کنار گذاشته بودید رو به رانی هلو اضافه کنید, رانی را در یخچال گذاشته تا سرد شود سپس میل کنید.

4.7/5 - (22 امتیاز)

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا