چطور یک میلک شیک شکلاتی کافی شاپی درست کنیم؟

میلک شیک شکلاتی با بستنی

فهرست مطالب

 

میلک شیک شکلاتی, یکی از بهترین و خوشمزه ترین دسر و نوشیدنی است که از بستنی, شکلات, شیر, قهوه, انواع میوه های ترکیبی با بستنی و شیر, موز, سس شکلات و عسل تهیه می شود.

میلک شیک در اکثر کافی شاپ ها و یا رستوران ها به عنوان دسر و نوشیدنی وجود دارد در اینجا طرز تهیه میلک شیک شکلاتی به روش خانگی و خوشمزه قرار دادم.

مواد لازم میلک شیک شکلاتی

بستنی شکلاتی یا وانیلی:  1 پیمانه

شیر:   1.2 (یک/دوم) پیمانه

سس شکلاتی:  3 تا 4 قاشق غذا خوری

طرز تهیه میلک شیک شکلاتی ساده کافی شاپی

1. برای درست کردن این میلک شیک شکلاتی خوشمزه ابتدا, بستنی شکلاتی یا بستنی وانیلی و یا ترکیبی از هر دو, به دلخواه خود میتوانید انتخاب کنید و درون ظرف مخلوط کن بریزید, شیر را اضافه میکنیم و سس شکلات 3 تا 4 قاشق غذاخوری اضافه کنید.

2. برای تزئین این میلک شیک, یک لیوان پایه دار یا ساده انتخاب کنید, درون یک ظرف ترافل های شکلاتی بریزید, ابتدا به لیوان مقداری سس شکلات بزنید سپس لبه لیوان را درون ترافل ها ببرید تا لبه های لیوان ترکیبی از سس و ترافل را بگیرد.

 

میلک-شیک-شکلاتی-با-بستنی

 

3.مواد میلک شیک شکلاتی بعد از اینکه کاملا مخلوط و آماده شد, برای چند دقیقه داخل فریزر قرار دهید تا خنک و کمی سفت شود, سپس از فریزر بیرون آورده و درون لیوان های تزیین شده بریزید, مقداری سس روی میلک شیک شکلاتی با بستنی بریزید و میتوانید به دلخواه چند تکه شکلات یا بیسکوییت, کف خامه, بر روی میلک شیک برای تزیین بهتر قرار دهید.

نکته: در این مقاله یک مدل تزیین لیوان میلک شیک توضیح داده شد اما شما میتوانید با سلیقه خود لیوان شیک خود را به بهترین شکل تزیین کنید.

 

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا