چطور پیتزا مخلوط خانگی درست کنیم؟

پیتزا مخلوط ساده خانگی بسیار خوشمزه

فهرست مطالب

 

پیتزا مخلوط یکی از انواع پیتزا و غذاهای خوشمزه و سریع است که طرفداران بسیاری در کل جهان دارد و در اکثر رستوران ها و فست فود فروشی ها تهیه و سرو میشود.

مواد اولیه پیتزا مخلوط

ژامبون گوشت یا مرغ به دلخواه:   5 تا 8 ورق

سوسیس هات داگ:  1 عدد

قارچ:  10 عدد

پنیر پیتزا رنده شده:  1 بسته متوسط

زیتون بدون هسته:   5 تا 10 عدد

فلفل دلمه سبز:   1 عدد

سس گوجه فرنگی: به مقدار دلخواه

نمک و فلفل:  به مقدار دلخواه

 

خوشمزه-ترین-پیتزا-مخلوط-ساده

 

طرز تهیه پیتزا مخلوط ساده با سوسیس

برای تهیه این پیتزا مخلوط خانگی خوشمزه ابتدا, فر را با دمای 185 درجه سانتی گراد به مدت زمان 15 دقیقه گرم میکنیم تا مواد پیتزا را آماده کنیم.

فلفل دلمه ای راشسته و به صورتی نگینی خرد میکنیم و درون یک ظرف میریزیم, ژامبون گوشت یا مرغ را به صورت مکعبی خرد میکنیم, سوسیس هات داگ را از وسط به دو قیمت تقسیم کرده و به صورت مکعبی خرد میکنیم یا میتوانید به صورت دایره ای برش دهید.

زیتون ها را به صورت دایره ای خرد میکنیم, قارچ را کاملا شسته و پوست آن را میگیریم تا سیاهی روی قارچ پاک شود سپس قارچ ها را به صورت ورقه ای خرد میکنیم.

 

مراحل-پخت-پیتزا-مخوط-ساده

 

نکته: میتوانید به دلخواه ابتدا همه مواد به ترتیب درون یک ماهیتابه با روغن کم تفت دهید یا به صورت خام درون فر, پخته شوند.

یک خمیر پیتزا آماده کنید میتوانید خمیر پیتزا آماده تهیه کنید یا خمیر پیتزا را خودتان در خانه درست کنید, (آموزش طرز تهیه خمیر پیتزا) سپس بر روی خمیر 1 تا 2 قاشق غذا خوری سس گوجه فرنگی میریزیم و با پشت قاشق سس را بر روی خمیر پخش میکنیم.

سپس مقداری از پنیر پیتزا بر روی سس گوجه فرنگی میریزیم و ژامبون و هات داگ را بر روی پنیر پیتزا پخش میکنیم تا تمام سطح خمیر را بپوشاند, سپس قارچ ها را  بر روی خمیر پخش میکنیم, فلفل دلمه ای را اضافه میکنیم و کاملا بر روی بقیه مواد پخش میکنیم.

 

پخت-پیتزا-مخلوط-خانگی-دو-نفره

 

در مرحله آخر زیتون ریز شده را بر روی سطح مواد پخش میکنیم و یک لایه پنیر پیتزا بر روی مواد اضافه میکنیم به اندازه ای که سطح خمیر با مواد را بپوشاند.

پیتزا مخلوط  خوشمزه را درون فر از قبل گرم شده به مدت زمان 30 دقیقه قرار میدهیم تا پخته شوند, سپس برای طلایی شدن سطح پیتزای مخلوط میتوانید گریل فر را روشن کنید و به مدت زمان 2 دقیقه در گریل قرار دهید.

بعد از پخت از فر خارج کرده و اجازه دهید کمی حرارت پیتزا گرفته شود, سپس با یک چاقو تیز آن را به تعداد دلخواه برش بزنید و بر روی پیتزا فلفل و نمک و سس گوجه فرنگی ساده یا تند به دلخواه بزنید.

 

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا