طرز تهیه فوری همبرگر مرغ و قارچ خوشمزه

خوشمزه ترین همبرگر مرغ و قارچ خانگی

فهرست مطالب

 

همبرگر یکی از خوشمزه ترین غذاهای سریع می باشد که در اکثر اغذیه فروشی ها و فست فود (fast food) تهیه میشود, همبرگر را می توان با گوشت قرمز یا بوقلمون و یا مرغ نیز تهیه کنید, در این مقاله طرز تهیه همبرگرخانگی با مرغ قرار داده شده است اما میتوانید این همبرگر را به هر نوع گوشت, به دلخواه درست کنید.

مواد اولیه همبرگر مرغ با قارچ

قارچ:   300 گرم

مرغ:    300 گرم

پیاز (متوسط) رنده شده:    1 عدد

سیر رنده شده:  1 تا 2 حبه

آرد سوخاری:  1 قاشق غذاخوری

روغن سرخ کردنی: به میزان لازم

ادویه همبرگر مرغ

نمک, فلفل سیاه, پودر آویشن, فلفل قرمز: به میزان دلخواه

 

مراحل-درست-کردن-همبرگر-مرغ-و-قارچ-فوری

 

طرز تهیه همبرگر مرغ و قارچ ساده و خوشمزه

1.قارچ ها را شسته و خرد کنید, سپس آنها را درون یک تابه ریخته و کمی روغن اضافه کنید و روی حرارت تفت دهید تا آب آن کاملا کشیده شود,در انتها از روی حرارت بردارید و بگذارید تا خنک شوند.

2.در این مرحله مرغ ها را با قارچ تفت داده شده, درون چرخ گوشت یا غذاساز چرخ کنید.

3. مواد همبرگر مرغ و قارچ چرخ شده را درون یک ظرف بریزید و پیاز رنده شده, سیر رنده شده و ادویه (نمک, فلفل سیاه, فلفل قرمز, پودر آویشن به دلخواه), آرد سوخاری را اضافه کرده و تمامی مواد همبرگر را با هم مخلوط کنید.

 

 

4. در مرحله بعد, یک بشقاب بردارید و آن را برگردانید و روی آن یک پلاستیک بگذارید, سپس مقداری از مواد همبرگر مرغ و قارچ را بردارید و گرد کنید و بگذارید وسط بشقاب, سپس بر روی مواد همبرگر یک نایلون دیگر بگذارید و با استفاده از یک بشقاب دیگر روی آن را فشار دهید تا قالب همبرگر شما درست شود.

5. همبرگرها را در روغن سرخ کنید برای هر طرف همبرگر به مدت زمان 3 تا 5 دقیقه زمان بدهید تا با حرارت متوسط شعله گاز سرخ شود سپس درون ظرفی قرار داده و برای تهیه ساندویچ خانگی استفاده کنید.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا