بهترین طرز تهیه سوپ نودل مرغ و سبزیجات

سوپ خانگی نودل مرغ خوشمزه

فهرست مطالب

 

سوپ نودل مرغ و سبزیجات یک نوع سوپ خوشمزه از انواع سوپ ها میباشد که به دلیل وجود نودل در این سوپ و مرغ و سبزیجات خوشمزه, آن را سوپ نودل مرغ و سبزیجات مینامند, نودل یک نوع  ماده غذایی آسیایی است که از خمیر عمل آوری نشده, تهیه و به صورت رشته های نازک یا رشته های لوله ای و انواع دیگر در بازار یافت میشود.

از نودل بیشتر در کشورهایی مثل چین و ژاپن در آشپزی استفاده میشود, شما میتوانید این سوپ خوشمزه را تهیه و به عنوان پیش غذا یا یک غذای کامل در وعده های غذایی خود و یا به صورت یک وعده غذایی در رژیم غذایی خود قرار دهید و نوش جان کنید.

مواد اولیه سوپ نودل و مرغ

سینه مرغ:   2 تکه

ذرت:    1 فنجان

نودل:    1 بسته

نمک و فلفل و زردچوبه:    به مقدار لازم

گیشنیز و جعفری خرد شده:    به مقدار دلخواه

نخود فرنگی:    1 فنجان

هویج:    1 عدد

سیب زمینی:    1 عدد بزرگ

رب  گوجه فرنگی:   1 قاشق غذاخوری

 

 

طرز تهیه سوپ نودل مرغ و سبزیجات

برای تهیه سوپ نودل مرغ و سبزیجات ابتدا یک قابلمه آماده میکنیم و نصف قابلمه را پر از آب میکنیم و روی شعله قرار میدهیم, سپس دو تکه مرغ, یک چوب دارچین, 5 حبه سیر, نصف پیاز, نمک, درون قابلمه میریزیم و اجازه میدهیم تا مرغ بپزد و طعم دار شود.

 

 

درون یک قابلمه دیگر تا نیمه قابلمه آب پر میکنیم, انواع سبزیجات, سیب زمینی, هویج, نخود فرنگی, ذرت و مرغ را که از قبل پخته و آن را به برش های کوچکتر تقسیم کرده ایم را به بقیه مواد اضافه میکنیم, سپس نمک و فلفل و زردچوبه و رب گوجه فرنگی را اضافه کرده و درِ قابلمه را میگذاریم تا به خوبی بپزد.

 

سوپ-نودل-با-سبزیجات-و-مرغ

 

پس از 45 دقیقه, نودل را به سوپ اضافه میکنیم و کمی هم میزنیم, سپس جعفری و گشنیز خرد شده را در قابلمه می ریزیم, و مواد را هم میزنیم و دوباره, درون قابلمه را بگذارید تا به خوبی بپزد.

 

5/5 - (3 امتیاز)

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا