چطور چیزکیک نیویورکی کافی شاپی درست کنیم؟

چیزکیک نیویورکی کافی شاپی با پایه بیسکوییت

فهرست مطالب

 

چیزکیک نیویورکی (NewYork cheesecake) همانطور که از نام آن پیداست از کشور نیویورک است و یکی از کیک های خوشمزه و خوش طعم می باشد که ماده اصلی این کیک, خامه و پنیر خامه ای است, که به راحتی میتوانید این چیز کیک خوشمزه را در منزل تهیه و میل کنید.

مواد اولیه چیزکیک نیویورکی کلاسیک

بیسکوییت ساقه طلایی:  200 گرم

کره: 70 گرم

مواد لازم برای پنیر کیک:

خامه ترش:  2 پیمانه

آرد:  5 قاشق غذاخوری

خامه صبحانه:  1.2 پیمانه

پنیر خامه ای:  230 گرم

شکر:  3.4 پیمانه

تخم مرغ:  4 الی 5 عدد

نمک:  نوک قاشق چایخوری

 

 

طرز تهیه چیزکیک نیویورکی (کیک پنیر نیویورکی)

مرحله اول: برای تهیه این کیک خوشمزه ابتدا یک قالب را آماده میکنیم و آن را چرب و آرد پاشی میکنیم, میتوانید از کاغذ روغنی هم استفاده کنید تا کیک به قالب نچسبد.

سپس بیسکوییت ها را پودر میکنیم, کره را ذوب کرده و به آن اضافه میکنیم تا کاملا مخلوط شود, آن را در قالب 18 تا 21 سانتی متری که از قبل آماده کرده ایم, میریزیم و با گوشتکوب یا ته یک لیوان فشار دهید تا کاملا منسجم و سفت شود, فر را از قبل به مدت 10 دقیقه گرم کنید, سپس قالب را به مدت 15 دقیقه با 180 درجه سانتیگراد در فر قرار دهید.

 

مراحل-آموزش-چیز-کیک-نیویورکی-خوشمزه

 

مرحله دوم: پنیر خامه ای را درون ظرفی میریزیم و با همزن هم میزنیم تا کاملا نرم شود سپس خامه صبحانه را  به مواد چیز کیک نیویورکی اضافه میکنیم و دوباره هم میزنیم, آرد و خامه ترش را به ترتیب اضافه میکنیم و هم میزنیم.

 

چیز-کیک-نیویورکی-با-پایه-بیسکوییت-ساقه-طلایی

 

مرحله سوم: 4 تا 5 عدد تخم مرغ را به ترتیب درون مواد چیزکیک نیویورکی کلاسیک اضافه میکنیم و هر بار هم میزنیم تا  مواد چیز کیک نیویورکی یکدست شود.

مرحله چهارم: سپس مواد چیز کیک نیویورکی را درون قالب بر روی بیسکوییت ساقه طلایی میریزیم,  قالب چیز کیک را درون فر به مدت 45 دقیقه در دمای 180 درجه سانتیگراد قرار دهید تا پخته شود.

نکته: میتوانید در منزل خامه ترش را تهیه کنید یا آماده بخرید.

 

5/5 - (6 امتیاز)

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا