کوکو کدو سبز ساده خوشمزه با پخت سریع

خوشمزه ترین کوکو کدو سبز با پیاز

فهرست مطالب

 

کوکو کدو سبز یک غذای فوری و خوشمزه است, که با کدو سبز رنده شده تهیه میشود, مشابه دیگر انواع کوکو این غذا درست میشود اما تنها ماده اصلی آن کدو سبز است.

برای افرادی که به کدو سبز علاقه دارند, این کوکو خوشمزه میتواند یکی از انواع غذاهای خوشمزه با کدو سبز باشد به خصوص برای ورزشکاران و کسانی که در رژیم غذایی هستند میتوانند این غذا را درست کنند.

مواد اولیه کوکو کدو سبز

پنج عدد کدوی متوسط:   5 عدد متوسط

پیاز نگینی خورد شده یا رنده شده:  1 عدد متوسط

نمک و فلفل سیاه:   به مقدار دلخواه

تخم مرغ:    4 عدد

جعفری:    4 قاشق غذاخوری

نعنا:    2 قاشق غذاخوری

آرد سفید:  3 تا 4 قاشق غذاخوری

فلفل قرمز و پودر زیره:   به مقدار دلخواه

زردچوبه:    1 قاشق مرباخوری

 

مراحل-طرز-تهیه-کوکو-کدو-سبز-فوری

 

طرز تهیه کوکو کدو سبز ساده و خوشمزه

برای تهیه این غذای سریع و ساده و در عین حال خوشمزه, پنج عدد کدو سبز را با دنده درشت رنده خرد میکنیم, پیاز نگینی خُرد شده را به مواد کوکو اضافه میکنیم, سپس تخم مرغ ها را اضافه کرده و مواد را با هم مخلوط میکنیم.

نمک, فلفل قرمز, فلفل سیاه, پودرزیره, زردچوبه, نعنا و جعفری, آرد را به مواد کوکو کدو سبز اضافه میکنیم و با هم مخلوط میکنیم تا مایع غلیظ شود.

 

 

در مرحله بعد, یک ماهیتابه را بر روی شعله متوسط گاز قرار میدهیم و درون آن روغن میریزیم تا گرم شود, سپس مواد کوکو کدو سبز را داخل ماهیتابه میریزیم و با پشت قاشق مواد را پهن و صاف میکنیم, یا با قاشق از مواد کوکو برمیداریم و درون تابه میریزیم و سرخ میکنیم.

در ماهیتابه را میگذاریم صبر میکنیم تا مواد پخته و سرخ شود (میتوانید از قالب های طرح دار نیز استفاده کنید) سپس سمت دیگر کوکو را سرخ میکنید.

 

5/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا