طرز تهیه پاستا با گوشت چرخکرده و رزماری

پاستا گوشت چرخکرده و قارچ

فهرست مطالب

یک نوع پاستای خوشمزه با گوشت چرخکرده و طعم و عطر رزماری که در چند مرحله ساده میتوانید در منزل تهیه کنید, پاستا یکی از انواع غذاهای فوری و در عین حال بسیار خوشمزه هست که میتوانید در هر زمان در چند دقیقه این غذا را درست کنید نوش جان کنید.

مواد لازم پاستا گوشت و رزماری

گوشت چرخ کرده:  250 گرم

عدد تخم مرغ کوچک:  1 عدد

آرد سوخاری:  3 قاشق غذاخوری

رب گوجه فرنگی:   2 قاشق غذاخوری

پاستا رشته ای یا فرمی فرقی ندارد:    200 گرم

قارچ:  250 گرم

پیاز قرمز:  1 عدد

سیر:  3 حبه

خامه:   300 میلی لیتر

رزماری:   یک قاشق چایخوری خشک یا دو شاخه رزماری تازه

نمک و فلفل:   به مقدار دلخواه

روغن:   4 قاشق غذاخوری

آب پاستا:    1 لیوان

 

آموزش-پاستا-گوشت-چرخکرده-و-قارچ

 

بهترین طرز تهیه پاستا گوشت چرخکرده و رزماری

برای تهیه این پاستای خوشمزه, ابتدا گوشت چرخ کرده, تخم مرغ, آرد سوخاری و یک قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی را مخلوط کرده و با نمک, فلفل مخلوط میکنیم تا مواد به خوبی طعمدار شوند.

در مرحله دوم, به اندازه یک گردو از مواد پاستا برداشته و با دست شکل میدهیم و داخل تابه به همراه روغن تقریبا پنج دقیقه تفت میدهیم, سپس درون یک ظرف ریخته و کنار میگذاریم.

در مرحله سوم, مقداری روغن داخل تابه میریزیم و پیاز خرد شده را اضافه میکنیم و تفت میدهیم تا پیاز طلایی و سبک شود سپس سیر خرد شده را اضافه میکنیم و همراه با پیاز تفت میدهیم.

در این مرحله, قارچ را اضافه میکنیم و با حرارت بالا قارچها را تفت میدهیم (تا قارچ سریعتر سرخ شود) سپس یک قاشق رب گوجه فرنگی اضافه کرده و دوباره هم میزنیم تا تمامی مواد پاستا با گوشت و رزماری با هم مخلوط و طعمدار شود.

در مرحله چهارم, خامه و رزماری را اضافه میکنیم و هم میزنیم و نمک و فلفل را به دلخواه اضافه میکنیم و اجازه میدهیم تا به مدت زمان پنج دقیقه با حرارت کم بپزد.

در مرحله پنجم, پاستا را از قبل با مقداری آب میپزیم تا زمان پخت سس پاستا کاملا بپزد, سپس در این مرحله پاستا پخته شده, گوشت قلقلی های کوچک سرخ شده را به سس اضافه میکنیم و هم میزنیم تا سس کاملا به پاستا گوشت آغشته شود و مزه دار شود.

نکته: در این دستور پخت پاستا با گوشت میتوانید گوشت را به صورت کوفته های ریز یا قلقلی کنید و در صورت تمایل میتوانید ساده با بقیه مواد پاستا گوشت تفت دهید و به صورت ساده از گوشت در غذا استفاده کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا